- fredag

Halloj!
Ett tag sedan jag uppdatera, men har inte haft någon lust , eller något att skriva om!
Skönt med helg igen.. så man kan umgås lite med Erik och kanske hitta på något kul!
Egentligen var det tänt att det skulle bli familjemys med mamma och pappa idag, men visade sig att det inte passa , så får ta det en annan dag helt enkelt, vart medbjuden på lite gallejj för att fira Lisa som fyller på söndag, men veckan innan lönen kommer, så plånboken ekar lite, den är inte gjord för utgång.. ska åka till stan och kolla lite på lördag, ska få låna carinas busskort så resan kostar mej inte något, så behöver inte bli något dyrt kalas :)

i onsdags så skulle jag och sandra iväg på en loppis i östhammar, men dit kom vi inte, vi tog en snabbis till sandviken istället, jag hitta en frys på köp och sälj på fejjan, 100 kronor tyckte jag var ett ypperligt pris för en frys :)

När vi kom hem där ifrån efter sex, så var det bara att försöka vila och varva ner lite, för att sedan gå till jobbet , skönt att komma ut och jobba lite :) trivs massor där, och allrahelst natt, finns inget bättre jobbtid enligt mej :)

idag är Erik och jobbar i tierp, var nog trött när jag vakna i morrse, för såg hans mobil låg i hallen, så kolla i vardagsrummet om han somnat av på soffan, men antog att han glömt telefonen, så var påväg att messa han och skriva det.. hallå? telefonen låg ju hemma, ingen mening med att messa då ju, måste ha vart riktigt trött när jag klev upp. haha

Får se vad denna eftermiddag och kväll har att erbjuda, bara lugnt antar jag :)


Kom hem från sandra nyss, var upp och fick mej lite äppelpaj och en kopp kaffe, samt lite yatzy, men jag är ju så bra på det, så jag vinner ju alltid! haha

Ha en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0