- Lördag

Halloj!
idag klev vi upp kvart över sju, gjorde smörgåsar och fika och begav oss ut till våran båt, och var ute på sjön hela dagen :) dock inte mycket till napp, men skönt att komma ut lite!

När vi kom hem så käkade vi lite , och efter ett tag så kom jonte över, han ska sova kvar här inatt för mia och pelle är på kräftskiva!
efter han fått mat så satte sig han och erik i badet med massa skum, dom satt där länge och lekte med både gummifiskar och en docka, rätt som det var så ringde det på dörren, då kom eriks mamma och pappa förbi en sväng , dom ahde fika med sig, och jag hade precis gjort en blåbärspajj, så det var ju tur att dom kom :)
Dock stanna dom inte så länge, men det gjorde ju inget, för det var ju nästan läggdax för jonte.. vart film och välling i soffan, sedan mys i sängen då både jag och jonte somna av .. han somna runt halv sju, lyfte över han i sin säng, och nu sitter jag här och är dundertrött :)

Får se vad morgondagen har att erbjuda!
Nu ska jag umgås lite med sambon!


Smygfota en liten bild på erik och jonte...


Kommentarer
Postat av: mummlan

Sååååå söta!

2011-08-21 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0