- Lördag

God kväll på er!

Idag var det tänkte att Erik och jag skulle ha en liten dejt , när vi vaknade på morgonen så spöregna det, och jag kände besvikelsen kom, jag ville ju ute och fara, och inte sitta hemma...

Men vi åkte iväg ändå, regnet försvann och i Älvkarleby så lös solen, och det var kokhett, tempen visade på närmare 30 grader där!

Vi handla lite strumpor och kallingar, och gick och mös, det var trevligt :)

Sedan på eftermiddagen så åkte vi ut till sjön, och var där hela kvällen, och kom hem för ett tag sedan.. så nu är vi äntligen hemma efter en lyckad dag :)

Får se vad som händer till nästa helg då, kanske lite fiska, och en tripp till något annat kul !







Kärlek........




*Den dagen folk slutar ljuga, hitta på, och snacka skit, den dagen ska jag göra vågen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0