- Onsdag

Halloj!
Idag har det nästan vart fullt upp frn att jag klev upp, Erik kom hem en sväng när klockan inte ens var halv nio, då låg jag halvvaken i sängen, han prata på och gjorde mej pigg, så var bara att gå upp :)
Började med att diska, plocka upp och tog en sväng med snablearne, och damma av sängen!
Sedan kom Anna upp vid strax efter tio, hon skulle hämta bakmaskinen, men konstigt nog står den kvar på köksbänken :) haha, sedan kom Pelle och Mia och lilleman upp, vi fika beskvier och äppelkaka och kaffe, sedan lade sig Jonte för sin middagslur, och anna vandra vidare till förskola och fridtids för att hämta barn!

När Jonte sedan vakna så gick dom iväg, och jag gick in till Ulla och hämta undar, för en promenad!
Första stoppet vart vid garaget vid lofthuset, ungarna sprang på taket och jaga varandra.. förstå om dom ramlar ner, där är det ju bara asfalt ju! så sa åt dom att gå ner, så dom gick ner... gick vidare och kom tillbaka samma väg igen, och tror ni inte ungarna är uppe på taket och leker igen?! sa åt dom ytterligare igen att gå ner där ifrån, för dom kan ju ramla ner .. antar att dom fortfarande är där uppe och springer, barn lyssnar inte nu förtiden, och inte har dom någon respekt för oss vuxna heller längre.. dom är kaxiga.. ber man dom snällt om något, så kaxar dom upp sig och svarar spydigt.. vad har hänt med barnen nu för tiden? tror dock inte allt handlar om uppfostran, tror snarare att det handlar om vad dom umgås med för barn och har för kompiskrets, för endel ungar som moppsar upp sig, är inte alls så "på riktigt", dom är världens gulligaste.. synd bara att dom ska förvandlas till monster med fel folk.. jag tycker inte om att skälla och bli arg på barn.. men jag kan heller inte bara stå och se på.

Nåja, efter promenaden så stanna jag kvar vid Ulla ett tag, vi prata lite, så hon fick lite sällskap, så hon slapp vara själv.

Gick in till mej en stund innan jag gick ner till affären en snabbis..
Så nu har jag ätit en tidig middag, vart rester, och inväntar Erik!

Senare tror jag att jag går in till Carina en sväng, ska lämna lite saker, och bjuda henne på en bit äppelkaka tänkte jag!











-Gör fortfarande lika ont två månder efter missfallet... jag längtar så det gör ont efter vårat egna kärleksbarn.. hoppas du anländer snart och stickan visar ett pluss ♥ -


Kommentarer
Postat av: Angelica

Förstår att det gör ont! Skulle göra vad som helst för att ta bort det! Ni kommer få ett plus när ni minst anar det! <3

2011-08-10 @ 18:10:22
URL: http://partyoffive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0