- Onsdag!

Hej hopp!
Imorrse var jag vaken tidigt, inte så konstigt eftersom jag la mej klockan nio igår, med världens huvudvärk, så vaken och uppe var jag strax efter sju tror jag hon var!
vid nio tiden vart jag rastlös, så tog min fina cykel och gled runt lite, stanna till vid bussen där mia och pelle och emma var, sedan gled jag vidare upp till jobbet och tänkte prata med nya chefen och presentera mej, men hon var i möte med gamla chefen så jag ville inte störa, så lämna bara en klocka som hon skulle köpa!

i morrse fråga syrran om jag kunde hoppa in och jobba 12.00 - 18.00 i morgon på hunddagiset i uppsala, så pappa hämtar upp mej så åker vi dit, sedan spenderar jag några dagar i huddunge, mysigt!
Sedan tar vi med oss pappa hem hit i helgen, så kommer mamma upp och hämtar honom sedan :)

Nu ska jag värma på soppan jag gjorde tidigare, mammas goda ärtsoppa, den är vit, inte såndär äcklig som man köper i korvar på ica!
Och till det en tekaka som jag bakade igår!


Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-24 @ 18:49:46
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0