- Onsdag

Värmen har här med tagit över mitt liv, jag mår dåligt, jag har ingen ork, och verkligen ingen lust till något i denna värme, jag sover dåligt, jag vill inte ha mat, och vättska glömmer jag dricka, då får jag huvudvärk!

Men något har jag iallafall gjort idag, fast det har vart jobbigt.. jag har lunchat med min fina gubbe mitt på dagen, sedan tog jag cykeln och cykla upp till badet där pelle och mia var, sedan for jag hem och sprang upp till sandra på födelsedagsfika!

Sedan hem , sprang upp och hämta tvätt, sedan ner till tvättstugan och stoppa i maskiner.. sedan har jag hunnit göra en lasagne, men jag vill inte äta den, inte nu, fy för varm mat nu!

Hoppas på att kunna få ta mig ett kvällsdopp ikväll , så jag får ner min kroppstempratur lite!

Folk säger hela tiden att man ska inte klaga på värmen när den är här å bla bla.. men jag kan erkänna, jag hatar när det är varmt.. man blir svettig, och går runt och känner sig äcklig hela tiden.. så jag klagar bäst jag vill!


Kan hända att det blir något kort från vårat dopp ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0