- Söndag

God kväller!
Imorrse satt vi länge och tänkte på vad vi skulle hitta på, ut till mamma? följa med dom andra på picknik och fiske? det hade inte jag lust med just då, för vädret såg inte nå kul ut just då..
Sedan vart det inte att vi åkte till mamma heller, det hände något, och varken erik och jag kände oss glada för att åka iväg på besök..
Men vi ville ändå komma ut, så vi bestämde oss att njuta av naturen, så vi skulle ut och kolla om vi hitta någon svamp, och det gjorde vi minsann!




Vi tog även en fika vid svärmor, och åt middag där.. fick även en pressent, som jag var överlycklig av!!



Bokrea är kul, då hittar man mycket kul, och jag kan inte få nog av chokladböcker! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0