- Söndag

Hej!
Då var denna söndag här då, varför går helgerna för fort?

Vi gick upp i skaplig tid, såg ut genom fönstret, och det spöregna.. vi var inte upp länge, innan vi kröp ner i sängen igen , för att kolla lite skilda världar, det var väl tänkte att vi skulle städa och lite så, men lusten fanns inte, var bra mycket mysigare att ligga i eriks famn i sängen och kolla tv :)

Halv ett så duscha vi och gjorde vi oss i ordning, för att fara iväg på ett års kalas i spöregnet, när vi kom upp till Tova så var det mycket folk, men tyvärr skitvarmt, vart nå fel på stackars erik, såg att han svettades enormt (vilket vi alla gjorde) han vart blek och han sa att det kändes som om han skulle svimma.. såg räddslan i ögonen på honom stackarn, så han vart inte långvarig, för han var tvungen att kasta sig ut där ifrån.. var nog tur det så han inte svimma!
Jag var kvar ett tag till och fika och prata lite, men sedan gick även jag hem, dom fick mycket främmande, så lika bra att lämna lite plats åt alla som kom :)

Var ner till affären och handla lite frukt och choklad till kvällen, sedan hem igen..

Tack för det goda fikat, och att vi fick komma! :)

När vi kom hem så kröp vi åter igen ner i sängen och kolla klart på resten av skilda världar, så nu är säsong 2 slut, och den tredje släpps inte förens i slutet av månaden , drygt att vänta! så får kolla lite på rederiet istället, i väntan på ny box!

Gick in en sväng till Carina och hennes mamma och tog en kopp kaffe, och fick höra hur det gått på utställningarna hon har vart på, vart lite prat och kaffe innan jag sedan gick in till mig igen, erik och jag åt lite toast och tog det lugnt, som om vi inte gjort annat idag?

Snart tror jag att vi myser ner oss i sängen igen , kollar lite rederiet innan man får släcka sina blå!

hoppas att ni gaft en mysig söndag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0