- Tisdag

Hej på er där ute!
Tänkte uppdatera en snabbis bara..
Efter ett långdraget tänkande, som dock tog hela förmiddagen, om jag skulle baka eller inte.. orka jag, eller orka jag inte?
Satt hemma och var på dåligt humrö för jag var så jäkla rastlös, och det fanns ändå inget jag ville göra.. är det inte konstigt när det blir så?
Så jag tog cykeln och gled ner till ica, införskaffa ett paket mjöl och jäst. jag bestämde mej alltså för att baka, och nu är jag igång!
Hittills har jag bakat tre sorters bullar, Kanelbullar, kardemummabullar med mandelmassa och vanilj, och vaniljbullar med mandelmassa!





får se om det blir någon fortsättning....

Ska försöka få ner dom i frysen så inte erik äter upp precis alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0