- Torsdag

God förmiddag!

Jag vaknar död varje morgon, vet inte vad det är med mej, sover så dåligt på nätterna, vaknar var femte minut, somnar om, vänder på mej, vaknar igen.. så är mina nätter, jag vill vara utvilad, och sova en hel natt..

Satte mej i soffan nu på morgonen, och hör ett jäkla liv utanför med ord som "idiot" "dumjävel" "du är ju totalt blåst".. där snackar vi gubbfight med gubbar i 60 -65 års åldern... :)

Längtar till i morgon, då är Erik ledig, då ska vi på äventyr, vi ska till Gävle hela dagen, vi ska på en hockeymatch, sedan så ska vi spela minigolf, (där vi hade en av våra första dejter :) ) sedan äta lite gott, och ha det bara mysigt.. har blivit en del mysdagar för oss nu på senaste, men det behöver vi!

vi låg och prata för någon dag sedan, om egentligen hur bra erik och jag har det, vi har vart ihop i 4 år och 4 månader nu, och vi har aldrig haft ett bråk eller gräl, visst vi har haft diskutioner, men aldrig höjt rösten till varandra eller stuckit ifrån varandra.. ibland tycker jag att det är ett under att det inte hänt, för på ett sätt är vi så olika varandra, men ändå så fruktansvärt lika!
Det pirrar fortfarande i kroppen av kärlek när jag ser honom, och vissa dagar känner jag att jag saknar honom nå fruktansvärt när han är på jobbet, jag hatar att vara utan honom.
Även om det händer ibland att jag kan åka iväg till mamma eller typ göteborg en vecka, och vi är ifrån varandra, men det är bara bra för oss, att få längta ihjäl sig en smula..
Det är verkligen äkta kärlek vi har, ingen av oss kan låta bli att säga "jag älskar dej" några gånger om dagen, och innan vi somnar så blir det alltid "godnatt, jag älskar dej", varenda kväll..

Nej kan inte säga nå mer än att han är den bästa jag har!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0