-Dagen Före!

Hej på er!
Idag låg vi kvar länge i sängen och bara slappa, innan det var dax att kasta sig upp då jag fick ett mess av sandra att hon skulle komma NU så skulle vi åka till tierp, på med närmaste kläderna och kasta sig ut!
Först skulle hon fixa ett papper medans tova och jag kolla på fula leksaker och tavlor, sedan for vi tillbaka till söderfors, för lillan var så förkylld och lät så dålig, sedan tillbaka till tierp till apoteket och hämta medecin till henne, och vi hann även med att ta en fika, och sandra handla lite, och jag införskaffa en hårfärg, är fortfarande inte nöjd, men nu orkar jag inte hålla på längre.. nu får det se ut som det gör, är iallafall inte någon råttfärgad utväxt mot svart hår...

Lite senare ska vi käka pizza och ha uppesittarkväll vid pelle och mia med lite gott!

Imorrn är det ÄNTLIGEN julafton!

Hoppas ni får en trevlig juL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0