- Det går frammåt! :)

Hej på er!
I måndags så fick jag svaret om jag kom in eller inte på uska linjen.. och jag kom in! :D
i måndags skicka jag även in papper och det till csn, via nätet då.. och fick svar redan idag, att mitt lån är beviljat , ska bara lämna in studieförsäkran när skolan börjar så får jag första ersättningen. känns som om januari kommer bli en bra månad :)

I måndags beställde jag även eriks julklapp, vi brukar inte köpa saker till varandra, men i år ville jag vara snäll :)

har inte tid att skriva så mycket nu, ville bara skriva att jag kommit in på skolan!:)


Tråkigt bara att vissa inte kan vara glada för en.. men vet ni?! Det skiter jag fullständigt i, för det kommer jag komma ihåg, då tänker inte jag heller visa glädje om det händer dessa människor något! HA!



Mia och jag ska bli pluggisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0