- Helgen!

Hej på er!
Nu var helgen över, den gick som vanligt snabbt!

Igår så var det ju eckerödax, men jösses vilken storm, var den värsta jag varit med om, fast jag var aldrig rädd eller åksjuk... men erik stackarn vart riktigt dålig.. kallsvettig, blek, och jag trodde han skulle svimma när som helst.. men vi fick i oss maten, sedan var det bara att försöka sitta resten av resan, gick inte att varken stå eller gå, folk ramla, båten var nedspydd, folk satt och var livrädda... nej usch, aldrig mera åka båt på vintertid, hädanefter så får det bli att åka sommartid :)
Vart iallafall lite flaskor hemhandlat!

Idag klven vi upp pigga, och bestämmde oss för att åka och överraska syrran!
Ringde på dörren, och hon öppnar och ser ut som ett frågetecken, och utbruster vad vi gör där, om vi åkt fel.. haha!
Vi var där några timmar, följde med till djurmagasinet och handla hundbädd, matskålar mm.. och tokmös med hundarna!
Sedan for vi vidare till lager 157, det var både stort, och hade massor med saker, och bra priser, jag ville handla massor, men idag handla jag bara en funk overall eller vad det heter, en one pice, den var riiiktigt skön, skönt att strosa omkring i hemma på kvällarna, Erik införskaffa en Pippitröjja :)

Sedan handla vi lite på Willys, sedan så åkte vi hem !

Lägger upp något kort på dom söta djuren !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0