- Hjältar!

Hej på er!
Idag var min lediga dag, skönt, men vart inte så ledig ändå!
På förmiddagen så var vi upp till brukshälsan, för erik hade ont i halsen och ville kolla så det inte var halsfluss nu innan helgen, men halsfluss var det inte, det var magkatarr och magsyra som kommer upp i halsen under natten, som gör att det "fräter" i halsen på natten, som gör att det gör så ont stackarn, så han fick magkatarr medecin, och halsebränna medecin, så nu hoppas vi att det försvinner, stackarn har känslig mage , förmodligen av en hel del olika saker!

Sedan åkte vi till tierp för att jag skulle på möte vid ams, och sedan erik skulle hämta ut medecinen.
Mitt möte gick bra, kände mig så glad när jag satt där, när jag fick frågan "vad ska du göra nu då efter du avslutat matchlineprogrammet? din tid börjar ju tyvär löpa ut här nu med ersättning.." då fick jag svara det jag längtat efter länge.. " ni får skriva ut mig den 16e, då vill jag inte ha något mer med er att göra (sagt med ett skratt då alltså) "
Dom båda kollar på varandra och undra säkert om jag var dum i huvvet.. haha.. innan jag förklara varför, och dom jubla, dom tyckte det var så kul.. sedan fråga dom om hur jag tyckt att det vart och så.. och jag tror faktiskt jag fick till det rätt bra, för min ledare på matchline var med, Inge.. och han fick faktiskt tårar i ögonen när jag berättade om hur jag kännt det där, från botten till toppen så att säga, det var lite rörande att se! kul!

Efter mötet så åkte vi och köpte julklapp till eriks mamma och pappa, sedan köpte jag lite nytt te..



-Pepparkaks te
-Lakrits och citron te
och sedan fick jag en liten påse "nissarnas te"

så här ska mysas om kvällarna och dricka lite varmt :)

Just nu sitter jag och kollar på Hjältar på fyran, det är så härligt att se så starka och hjälpsamma människor, och man kan verkligen inte hålla tårarna ifrån, jag säger bara WOW! tänk om fler var som som är med, då skulle man leva rätt tryckt!




Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0