- Jag blir svettig!

Alla verkar ha ett snällt djur hemma, Amy är snäll, men envis, och en liten smula jävlig..
Alla tar så fina julkort, med sina djur på, och idag tänkte jag göra ett försök, hitta lite glitter, skulle göra om henne till en liten tärna.. men det var ju bra mycket lättare än gjort, hon vägra, antingen satt hon och tugga på glittret, och rymde och satte sig under soffan, hon spelade död, och var helt ledlös, gömde huvudet.. ingenting gick, men med lite lite tvång, så fick jag henne på bild, men det vart absolut inte bra.. så jag gav upp, hon får helt enkelt se ut som hon gör..
just för hon är en bitter katt som inte vill göra sig lite fin..











(här ville hon nog tala om att "tar du ett kort till klöser jag ögonen ur dig)



försökte få ihop ett litet julkort av alla 100 kort jag tog...




GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0