- Tisdag!

God kväll på er :)
Har precis klivit upp från ett rykande hett bad, jag ser ut som en kräfta, och det rök från min kropp när jag hade klivit upp, mina fingrar var som russin, hett ska det vara !

Igår hade jag en svart dag, riktigt svart.. jag tänkte helt för mycket, och som på dom svarta dagarna så blir det inget possetuvt, utan jag vänder allt till negativt "tänk om det är så?" "tänk om det blir så" mm.. och att grubbla så en hel dag, gör mig mer eller mindre hysteriskt, jag hatar såna dagar, ångest från när man vaknar, och det bara kryper i kroppen!
MEN ett samtal från världens bästa mamma, som bara behövde säga "men lugna ner dig nu, det löser sig" så landa jag, jag kände mej lugn igen..
Och idag känns allt som vanligt igen! :)

idag har jag handlat en julklapp till pappa, sedan får han vara med på ett hörn på mammas julklapp med, jag är nöjd med det jag köpt, och jag skulle uppskatta att få själv med faktiskt, men det unnar jag mig inte :)

Nu börjar se fram emot julhelgen, klapparna klara, och inslagna, det kom fyra småsaker till erik idag med till, jag längtar till julaftonsmorgon då jag får överraska honom med dom på sängen!

Lite synd att jag inte kommer få fira julafton med min syster, men jag får träffa henne på förmiddagen på juldagen iallafall!
Men min bror och familj får jag iallafall träffa :)

Nu hoppas jag att onsdagen och torsdagen går med rekordfart på praktiken, så jag kan få julledigt fram till den 16e, härligt med lite lov, eftersom jag vart i fullgång med först typ tio veckor på kursen, och nu 8 veckors praktik!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en kopp te, och invänta halv åtta hos mig!




Ha det fint nu, på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0