-Valbobesök!

Hej på er!
Idag for vi iväg till valbo.. Erik skulle köpa julklapp till mig, även om jag inte tyckte att han behövde.. men han skulle det, så han fick väl göra det då :)

Medans han gick på sitt håll, så gick jag på mitt håll, träffa på Lisa och Mia en sväng, sedan strosa jag på mitt håll, köpte colour b4 till håret, och har nu tagit bort mina svarta molekyler ur håret, så nu är jag inte svarthårig längre, men jag har gammal färg kvar i håret, så får se om jag ska göra en till molekylavfärgning vid ett senare tillfälle, det var rätt dyrt, men helt klart värt det!
Nu sitter jag med en blond slinga i underhåret, ska se om det går att göra slingor när jag andvänt detdär, eller om den blir helt missfärgad, därför satte jag den i underhåret så den inte syns :)

Var på plantagen en sväng med, jag vart förälskad i två stycken orkidéer stvå stjälkade, sedan två mini orkidéer.. med fina krukor till, vart lite dyrare än vad jag tänkt mig.. men ibland lär man väl få unna sig?

Imorrn är det dan före dopparedagen, och jag LÄNGTAR! jag längtar ut till mamma och pappa nu, julen är alltid så mysig där ute!

nu ska jag kika under foliet hur slingan ser ut!

ha det fint i julstressen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0