- Varit handikappad!

Hej!
Nu har vi varit utan internet sedan i söndags, och vi har känt oss handikappad, vad tar man sig till utan internet? där finns ju allt.. och bara för det inte funkat, så har jag kommit på MASSA saker som jag ska kolla upp!
Modemet var pajj, så nu har vi fått ett nytt, även om adaptern var pajj, men fick ta den gamla så funka det, äntligen!

Imorrn så ska vi iväg till eckerö, skulle bli fint väder, men tydligen en hel del blåst, men jag har sett fram emot det så länge, så jag kommer åka vilket som, om det inte blir allt fö rmycket storm, men då kommer dom väl inte åka ut ändå!
För jag vill käka gott julbord och handla roligt i taxfreen :)

för tillfället har jag inte så mycket att updatera om, eventuellt kommer det mera på öndag, och någon bild :)

Kommentarer
Postat av: Sandrah - Mamma till Tova <3

Ja jag vill höra om fynden på lager ! :)

2011-12-04 @ 16:45:22
URL: http://tovaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0