- Fredag

God förmiddag!

Inatt vid ett vaknade jag av en smäll, fatta först inte var det var, men sedan fortsatte det, oscar var på besök, sa åt erik att dra ur modem, dator, tv mm..  påpekade även för honom att jag tyckte att det var obehagligt, och jag var rädd av allt smällande.. ( har panisk skräck för åska) men han verkade dock inte bry sig, han vände sig om och somnade om.. jag har legat vaken mest hela natten.

idag är det iallafall äntligen fredag!

nej om man skulle försöka ta sig ett ryck, och se vad denna dag har att ge!


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Paula

Usch ja det va riktigt obehagligt. är skit rädd jag me o min katt oxå. han har nog fått det efter mig puss o trevlig helg :)

2011-07-22 @ 12:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0