- Måndag

Förkyllningen fortsätter här hemma, har legat i soffan hela dagen, under varma filten, och kollat på live från norge utanför tingsrätten.. ABB skulle anlända klockan 13, men kom aldrig, strax innan två somnade jag, och då hade han tydligen kommit efter det.. jaja, jag sov gott iallafall!

Men jag har en konstig värk i kroppen, egentligen inte värk, jag får som en kramp i magen och på sidorna och på bröstet, men jag misstänker att det är en grym träningsverk eftersom jag har fått en olidlig hosta igen :( försvin nu!
Men kan nog bero på att vi satt i korsdrag i bilen flera timmar i lördags, och sprang runt i kjol på kvällen ute, då det egentligen var kallt! så man får ju skylla sig själv!

Men i morgon får jag vila hela dagen igen, onsdag skulle vi behöva åka till stan efter erik slutat jobba. på torsdag kommer mamma och syster hit, och pappa med kanske, sedan på fredag ska vi hjälpa pelle och mia inför bröloppet, erik ska hjälpa till att resa tält, och mia och jag ska göra tårtorna! så det är fullt upp denna vecka, så det vore ju bra om man kunde kvickna till snart tack!

Snart är det dax att ha en dejt med tv:n , Johan falk !

Har precis ätit skohagolmslimpa me dost på, och doppat i varm choklad, värmde gott och är fruktansvärt gott :)

Nej nu kryper jag ner i liggställning igen!


Hoppas ni andra har haft en trevligare dag än mej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0