- Onsdag

Då börjar onsdagen lida mot sitt slut!

Vad har hänt nu då på senaste tiden? Erik har skrivit anställningspapper, så praktiken är över, och nu ska det hovas in pengar :)
Även jag har prövat på att testjobba inom något som var en mardröm för mig som mindre, men nu så var det inte alls en mardröm, utan något jag trivdes med väldigt bra med, så ett mail ska skickas till chefen om hur det gick, så får vi utgå efter det!

Har även vart på en intervju som assistent, intervjun gick bra, men för den brukaren så behövdes det nog en som var mer insatt i situationen, så det var nog bra att jag inte fick det, för tror inte jag skulle kunna utföra arbetet på rätt sätt!

Idag så har Carina och jag varit ute hela eftermiddagen, vi tog hundarna och gick till ett lite enskillt ställe så hundarna fick bada och leka av sig, dom var helt vilda!

När jag kom hem så vart det ett samtal till polisen, Erik hitta nämnligen en batong från polisen när han plocka skräp på jobbet, så vi åkte in till polisstationen och lämna den , så den kom till rätta!

i slutet av månaden får jag hem en kärlek, en systemkamera, då ska det fotas, massor :)



Godnatt med er, på återseénde!









" - livetduggmig - " - Yes, så ska det vara, även om det låter knas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0