- Söndag

God kväll allesammans!
Idag är jag seg, bakis, och trött efter gårdagen!

Igår var det den efterlängtade lördagen, som vart precis som vi hade tänkt oss, alla planer gick som planerat, och bruden vart nöjd :)
Vi träffades utanför min port vid halv tio , Jag, Lisa, Emma, mias mamma och våran svärmor, vi gick in i porten, spela musik blåste i en tuta och förde liv..  ringde på dörren, och där öppna en yrvaken mia och stod och gapa och undra vad det var frågan om! :)
Satt på henne fula kläder, på med sminkning, fram med en öl och en smörgås, sedan på med ögonbindel , så satt vi henne i bilen och det roliga börja! :)
Först mot bolaget för att handla dricka, sedan vidare till östhammar, för där skulle hon få åka gokart!
Efter gokarten så var det dax för lunch på ett matställe där, och där fick hon även gå runt och tigga lite pengar , sedan började vi röra oss hemmåt och hon fick hitta på massa tok här i söderfors, vi avslutade kvällen på Lavas, med god mat och dricka! det som hände på möhippan, stannar på möhippan ;) men roligt hade vi, och hemma i tid var vi alla, jag tror jag låg i sängen vid halv ett - ett..





Snygg hon var va?? hahaha










Jag har haft sörjdag idag, det gör ont i mig när jag läser om det tragiska i norge, mina tankar går till alla anhöriga som mist någon, och mina tankar går till dom som överlevt , hur ska deras liv bli nu?  ♥



Anders Behring Breivik ska inte ha fängelse, han ska torteras till sin egna död, som han torterat dom andra.. han är inte värd att sitta på ett fängelse i dagens läge, för det ä för lyxigt, in med han i en isolerad cell utan säng, utan mat, så han får svälta ihjäl.. långsamt och plågsamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0