-Torsdag

God Kväller!

Nu har jag inte skrivit på några dagar, har vart lite småförkylld, sedan har vi haft fullt upp!
Eller är väl erik som haft mest fullt upp med att hjälpt till för bröllopet, hämtat kyl, tält och bänkar och massor..

Men imorgon efter eriks jobb så åker vi en sväng till valbo eller gävle, kolla bröllopspresent, och det sista till lördagen!

Idag kom min mamma och syster på besök, så nu har jag äntligen fått hem min systemkamera, och vart även klippt, rätt mycket försvann, och sedan vart jag med lugg, men det är endast till helgen, för efter det kommer jag garanterat vara trött på den !:)


Här kommer lite testbilder som jag tog idag :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0