- Torsdag

Hej mina vänner!

Då var torsdagen här, och veckan är snart slut!

Idag har jag umgåtts med Maria med lilla familjen, hade lite abstinens efter lilleman som var nyklippt och fin idag! ♥

Hemma mötte jag upp gubben, så gjorde vi lite mat, idag fick blåbärspannkaka mätta våra magar här hemma, men dock så mättar det ju inte så mycket, så det tog inte så lång tid innan man vart hungrig igen!

Fick ett glatt sms av att Sandrah är hemma igen nu en snabbis, så henne ska jag försöka träffa en sväng i morgon innan hon åker iväg på semester en vecka igen !

Och tänk er, om en vecka så är det bröllop , jösses vad spännande, jag älskar att gå i kyrkan när det gäller glädje, som bröllop och dop ! det kommer garanterat bli jättefint, jag och bruden har lite att stå i dagen innan, tårtor och annat skall göras! och mannen hennes och Erik ska resa tält och annat, så efter den eftermiddagen så sover man nog gott innan deras dag!

Nu på kvällen så har jag vart in till grannen på kvällskaffe och lite koll på morgondagen då jag ska ha hundarna, medans hon hjälper sin mamma i sthlm att flytta hit, det kommer nog att bli kanon!




Finfina Bryne, som vart min daghund nu ett tag, fintjejen!


Nu är det strax dax att borsta nötterna och lägga sig i sängen och kolla på lite skilda världar innan man stänger sina blå!


God Kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0