-Härliga Lördag!

Hej på er!
Då var lördagen här, en fins lördag, med massa sol, och massa kyla! :)
Gick ut till lekparken och lekte med massa barn, hade med mig systemen, men självklart så tog batteriet slut efter några kort.. typiskt, hade vart perfekt väder att ta massa kort , men nu ligger den på laddning i förebyggande syfte :)

Igår så hade erik och jag en mysfredag, packade in oss vid halv elva och for in till gävle, erik skulle leta kofta, och jag skulle kolla om det fanns något kul att handla.. men som vanligt så hittar jag inget, inget duger, allt är fult, vad är det för fult mode nu? är det slut med leggins, stövlar och en snygg kofta eller tunika? tydlige, för annars hade jag säkert köpt något sånt!
Vart iaf att erik hitta en kofta, och sedan köpte vi lite julklappar, så snart är allt klart, dom första införskaffades ju för någon månad sedan, tänkte försöka fixa klart alla denna månad, så man har det gjort!

Vi träffade emil i gävle med, så vi passa på att ta en lång fika med honom och som vanligt så blir det massa skratt och tok :)

På kvällen så for vi ut till villbo, och kollade på hockey, innan sedan vi kom hem vid halv tio, så det vart en heldag borta, skönt att komma iväg lite, även om det inte fanns så mycket att handla! :)

Nu får vi se vad vi hittar på, kändes som att jag förfrös tårna ute, så ska försöka tina upp dom lite, blir väl att ta fram snabeldraken och dra en vända , så man kan sätta igång med helgsmyset!

Hoppas att ni har en trevlig lördag! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0