- Lördag

Hej på er!
Nu har vi hämtat hem två lådor med saker från mamma, som vi ska sälja på loppis nästa helg, blir det inte sålt, så kör vi iväg det till hela människan eller något liknande ställe som har mer behov av det , än oss, man kan inte spara på allt, sedan tror jag att vi har någon låda i förådet med som ska med och säljas!

Vi fick hem en pappåse med hjort och rådjurskött med , snarare närmare 10 kilo!

Igår vart vi bjudna på rådjursstek, potatis och gräddsås, saltgurka och gelé.. har vart en människa som inte tyckt om kött.. så har aldrig ätit mycket kött, går bra med grillat.. annat kött har mest bara växt i munnen .. men jag tror jag har vuxit upp lite.. jag tog tillomed om kött fler gånger igår, var fruktansvärt gott !:)


Första veckan på praktiken har gått kanonbra.. har mest gått efter som en svans och kollat på denna vecka, lärt känna personerna som är där.. sista dagen tog jag mer insiativ, som jag fick bra beröm för.. jag vill inte vara sådan som frågar vad jag ska göra hela tiden, utan bara göra det som ska göras.. men det kommer nog att gå bätte och bättre!

På söndag går jag ut och jobbar natt här i söderfors, så går av 7.00 på måndag morgon, så då blir jag hemma från praktiken, tror inte jag klarar av att jobba 20 timmar i sträck.. men det var iallafall okej att vara hemma enligt chefen, jobb kommer före praktik!

Ikväll får vi väl se vad som händer, var prat om att dricka lite uppe vid lisa ikväll, men har inte hört nå mera, men kanske får höra lite mer sedan.. får bli lite lugnt iaf om jag ska vara pigg dagen efter om jag ska orka vara vaken hela natten sedan!


Nu ska jag virra omkring lite på nätet och kolla.





♥ Fina Mormor ♥




Vi passade på att köpa en fin ljuslykta till min storasysters grav igår.. jag undrar hur du hade varit nu, om du levt? hur skulle du se ut? hur svårt handikappad skulle du vara? för mej spelar det ingen roll, du skulle ha en stor plats i mitt hjärta ändå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0