- blä lördag!

Hej!
Har haft noll känsla för att blogga, har inte vart varken på humör och känt mej lite konstig i kroppen, men har ändå inte känt mej sjuk..

I början på veckan fick jag en finne i örat, som gjorde förbaskat ont.. i torsdags tyckte jag att jag kände mej bra i örat, för gjorde inte nå ont.. inatt som var så vakna jag av att jag trodde skallen skulle sprängas.. halva ansiktet var bortdomnat, och jag visste egentligen inte vart jag hade ont, örat?migrän?tandvärk??

Så vart inte många timmars sömn inatt.. gick sedan upp och tog en treo.. men värken var fortfarande kvar.. så ringde 1177, och dom ville att jag skulle komma in, så erik kom hem så åkte vi till tierp..

Min domm var inte bara en vanlig finne, visade sig att jag har en alvarlig öroninflamation på höger öra både i yttre gången och innre, plus eksem i örat.. i vänster höra hade jag en "normal" eller vad man ska säga öroninflamation.. kul liksom!
doktorn fråga mej om jag bara haft lite ont? ja förutom inatt då det gjorde rätt ont..
doktorn skaka bara på huvudet och sa "hade jag vart du så hade jag inte kunnat sluta grina med tanke på hur ditt högra öra ser ut "...  och då har jag gått med öroninflamation i flera dagar alltså..

så nu har jag fått medecin och örondroppar, så får hoppas det hjälper, dock blir jag ju så vansinnigt trött av kåvepenin .. så orkar aldrig hålla mig vaken längre stunder.. men men, bara jag blir frisk snart så blir jag nöjd, sånthär tjaffs orkar jag inte med!



(bilder lånade från googel)



Nu ska jag bädda ner mej i sängen och tycka synd om mej själv. ont det gör ont, snälla hugg av mitt ena öra som gör förbannat ont!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Meen , fining då . Krya på dig , så ses vi när du mår bra ! :)

2011-09-04 @ 20:03:59
URL: http://tovaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0