- Blivit utmanad!

Blev utmanad av Sarah.

 

Utmaning

Ska nu svara på några frågor och sen skicka
utmaningen vidare till 5 bloggare som har under 100 följare.

Varför började du blogga?

Jag minns inte anledning till det, men det kan vara skönt att få skriva av sig ibland, så vänner som jag inte har så mycket kontakt med annars kan få läsa om våran vardag!

Vilka bloggar följer du?

Jag följer många bloggar! :)

Favoritfärg?

Rosa ,Röd, svart

Favoritfilm?

Hmm, finns många bra, gillar verklighetsbaserade filmer, gillar filmen hashiko a dog story.

Vilket land/länder drömmer du om att få besöka och varför?

oj, drömmer inte om något speciellt land, men thiland vore ju inte helt fel att få åka till och shoppa billigt!

Nu skickar jag den här utmaningen vidare till:

Dom som läser min blogg, men jag har ju ingen aning om vem som läser bloggen eftersom ni är så dåliga på att komentera :) *pik*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0