- fredag!

Hej!
Och förlåt för att jag är hopplös på att uppdatera.. men var vart mycket denna vecka, så jag skyller på det!
Kör en liten genomgång om veckan nu istället!

Måndag :
Var på möte i Tierp, och fick papper, pärm och information av den veckan som jag missade då jag låg hemma sjuk.

Tisdag :
Första dagen på projektet.. mycket information, och lärde mig mycket redan första dagen, kändes lite stelt första dagen med alla.. lite jobbig tystnad och sånt , men det gick ändå :)

Onsdag :
Andra dagen, alla började mjukna upp, förmiddagen så kollade vi på en stå upp komiker-film, sedan på eftermiddagen så spelade vi kubb (där börja folk prata och skratta med varandra) och efter det så hade vi fika med lärarna , det var mysigt :)

Torsdag:
Då hade vi föredrag med studievägledaren, om vad vi har för planer för livet, plugga,jobba, eller vet inget alls.. jag vet vad jag ska göra, därför har jag bokat tid med henne nästa vecka för att prata om mina planer! :)

Och idag har vi haft friskvård heeela dagen, har vart intressant, pratat kost, motion, bra mat, hur man ska äta.. hur idiotiskt det är att gå på diet och sånt (enligt läraren iaf).. sedan på eftermiddagen var ti till gymmet och kolla in allt där, så nästa vecka ska vi börja gymma!

När jag slutade idag så kom Sandra och Tova in och hämta mej, vi hade abstinens efter varandra , haha..
först så åkte vi till leksaksaffären och bytta tovas leksak, sedan vidare till den tragiska olycksplatsen, sedan så köpte vi varsin glass, dock tappa sandra sin när hon tog ur den ur pappret.. haha.. sedan in på rummet rita och sandra köpte pressent!
Sedan den snälla människa som hon är så körde hon mig till brukshälsan, och hämta mig även där och körde hem mig igen :)

Tidigare på tagen var jag in på brukshälsan i tierp, och där fick jag inte komma in, för jag bodde inte i tierp.. så skulle ringa till söderfors, men nej där var jag inte inskriven så där får jag ju inte komma in, fick inte komma in på akuten.. men med mycket that så fick jag VÄLL komma in här i söderfors ändå då..  varför ska man behöva tjata sig till vård?!

Men iaf när sandra hade kört hem mig, så fick jag lov att tömma spargrisen, så åkte jag och erik till tierp igen, för att hämta ut mer medicin.. öroninflamationen is back! sluta äta penecilin i måndags, och nu är den här igen :( så här är det nå avsvällande tabletter, örondroppar, salva, nässpray som jag ska ta, för penecilin fick jag ingen nu, eftersom jag precis ätit , så skulle avvakta med det , så hoppas hoppas hoppas att detta hjälper nu, för nu är jag trött på att ha ont i mina öron! och mina jäkla öron har kostat mej över 800 denna månad, med akutbesök, doktorbesök och massa medicin, jag är ruinerad, pank, barskrapad.. men på tisdag så löser sig nog det med!

När vi åkte hem så fick vi abstinens efter Jonte, och få umgås lite med Pelle och Mia, så vi stanna till där och kramades lite med jonte och prata, innan vi tillslut kom hem och åt lite middag.

Nu har jag tagit ett varmt bad, snart dax att krypa ner i sängen och kanske kolla lite skilda världar :)


Ha det fint!





och tack för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0