- Lördag!

Hej på er!
Nu börjar jag komma tillbaka i vardagen igen.. öronvärken har släppt, och käken är tillbaka till det normala, så nu kan jag börja tugga mat igen!

Idag så åkte vi med Eriks mamma och pappa till Ekebyboda som ligger mot uppsala på en marknad, men sjuuuukt mycket saker, är en motormarknad, men med mycket annat med, kläder,skor, fiskesaker, och massa andra loppissaker..
Hade man haft en välfylld plånbok så hade man säker kunnat hitta en hel del med saker, dock många som tog massa överpriser, så då lägger jag hellre till en 20a extra och köper helt nytt!
Erik hitta iaf ett par snygga pumaskor för 20 kronor.. jag jag fick tag på det vanliga.. en påse brända mandlar! ingen marknad utan mandlar liksom :)

sprang runt marknaden fler varv i hopp om att hitta en trehjuling med flak till jonte, och den som söker den finner, hitta en fin cykel till honom med flak :)
(som han fick av farmor och farfar)

När vi var klara på marknaden så åkte vi hem till mina föräldrar för att hälsa på, cinita skulle hämta lingon, och jag fick en påse med´lite gott å blandat från mamma, massa hemgjord saft, pajskal, hamburgedressing (som jag visserligen snodde ;) ) sedan fick erik ett halsband, och jag fick ett till Karl Alfred linne :)

Sedan åkte vi hem till kågbo igen, åt middag och sedan så for vi hem igen.. en snabbis upp till pelle och mia bara, lämna över cykeln, och sedan så kolla vi lite bröllopskort som lisa hade satt in fint i ett album :)

Nu har vi landat i soffan, och jag tänker inte röra mej ur fläcken.. jag är totalt slut som människa!


Herrå :)


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Din mamma är väl händig hon ! :)

2011-09-13 @ 18:48:26
URL: http://tovaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0