- Första dagen!

Hej på er!
Som vanligt kunde jag inte somna inatt, min kropp har blivit så konstigt inställd sedan jag hade sådan värk i örat, så jag kan verkligen inte sova på nätterna, även om jag lägger mig dödstrött, men inatt kanske jag var lite nervös och spänd , det kanske gjorde sitt!

Fick sms av mia imorrse, bussarna var inställda, det var kaos på vägarna, halkan var enorm.. jahapp tänkte jag, då känns det kört, första dagen i i skolan, och man bör ju infinna sig i skolan, men hade jag åkt buss och den vart inställd, så hade det ju varit som det vart, då går det ju faktiskt inte att göra något åt, man kan ju inte direkt gå!

Linda hämta upp mig tio över nio, det var det värsta väglaget man kunde säga sig att köra i, hon körde 40 hela vägen till tierp, tar max i vanliga fall 10-15 minuter max att åka.. tog närmare 40 minuter för oss att ta sig in.. stackars linda hade huvudvärk när vi kom fram för hon hade spännt sig! haha

Schemat är helt okej, är supernöjd, lite synd att två ämnen kommer att försvinna, samhäll och svenska, men inget jag är i behov av, för har redan betyg i det, men alltid kul att förnya hjärncellerna !

22 stycken vart vi i våran klass, så vi är en hel del, tror att jag kommer trivas kanon :)
Efter vi fyllt i papper om att vi börjat, och pratat så for vi iväg till Högbergs till biblioteket för att låna alla böcker, som tur så hade dom alla att låna till hela kursen, utom en, men det skulle vi få låna på själva kursen!
är tre böcker som jag är osäker på, som jag eventuellt måste köpa, men dom ska iallafall inte vara till denna termin.
Hade förberett mig på att lägga ett x antal tusen på böcker denna vecka, men skönt, slipper det :)

Nu har vi pricis ätit middag, vart köttfärsbiffar med paprika och fetaost!

Imorgon är vi lediga, kommer vara ledig varje tisdag, eller ja dte blir väl hemmastudier!

För att sammansätta så tror jag att det kommer gå kanon, och jag känner mig verkligen peppad, detta fixar jag, och hoppas på att jag antingen blir skötare på ett hem för funktionshindrade ungdommar, eller undersköterska på BB :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0