-Första veckan!

Hejsan Hallå!

Redan nu så har jag tagit helg, rätt skönt med kort vecka, men vi kommer nog få vara med om en hel del korta veckor när vi går denna kurs, även om en eller två dagar i veckan kommer att vara heldagar, men mig gör det inget!
Denna vecka har vi inte lärt oss så mycket, utan vi har mest lärt känna vararandra, och stått och pratat inför hela klassen, vi är 22 stycken, och jag hatar att prata inför grupper, och det var jag nog inte ensam om, men det var skönt när det äntligen var klart, antar att det är något som man får jobba bort, för med den läraren vi har, så verkar det väldigt viktigt med att stå framme och prata.

Eftersom vi hade lång dag idag, så blir vi lediga i morgon, sedan är vi lediga måndag och tisdag nästa vecka, eller man ska väl inte kalla sig ledig, hemstudier har vi, ska gå igenom en jäkla massa kapitel så man får nå humm om vad dom kommer prata om, så man ligger ett "steg" före, så man inte är helt förberedd, sedan skulle vi läsa två kapitel om människan kulturellt, intressant :)
Så detta kommer nog kanonbra tror jag, känner mig peppad, och vill börja plugga på riktigt, uppgifter och sånt, så man känner att bollen är i rullning! men nästa vecka så, så sätts det igång har dom sagt! :)

Nu har vi ätit middag, och tänkte smälta den lite, sedan sätta på mig myskläder, och stå en stund på crosstrainern,  Har även gått och funderat idag på om man kanske ska köpa ett badkort i tierp och börja simma, men vi får se, man vill ju göra något man tycker är KUL, annars känner man sig varken motiverad eller sugen på att göra något, sedan kan man ju hoppas på att snön och isen försvinner snart, så jag kan få köpa ett par promenadskor och ut och gå lite, och låna hem linus och träna lite med :)

Nej somsagt, på med mjukisar!

ha det bra gott folk!


Kommentarer
Postat av: Sandrah - Mamma till Tova <3

Jag vill också simträna ! :)

2012-01-21 @ 19:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0