- Krämig kyckligsallad!

Hej på er!
Nu tror jag inte jag skrivit på länge.. igen, men på´t igen!
Jag är sjuk, förkylld och åkt på öroninflamation IGEN.. tillomed så doktorn utbrast vid mitt besök, IGEN?! .. nästa gång jag åker på det, så kommer jag få remiss till Öron, för att kolla upp om det behövs sättas ditt rör eller dyligt, eller varför inte skära av mig öronen kanske? för som det känns nu dom senaste månaderna så vore det skönast.
Imorrse när jag vakna, så vakna jag med enorm värk i ANDRA örat.. så där tror jag att det har flyttat in en finne, välkommen och hoppas att du är veck imorrn, för nu orkar jag inte vara lommhörd längre, och inte höra vad folk säger!

Dagarna går sakta nu, när man längtar till något, på måndag om en vecka så går jag till skolan, härligt!

Egentligen skulle inte detta bli något inlägg, det skulle bli recept på min krämiga kycklingsallad, så den kommer här!






Krämig kycklingsallad med Bacon och fetaost.
(detta är på hofft)

En halv grillad kyckling
2 pkt Bacon
Sallad
Gurka
Tomat
Rödlök
Fetaost
2 dl Cremfresh
3 dl Gräddfil
Vitlökspeppar
vitlök(pulver, eller vanlig)
Sötsur sås
Pastaskruvar

Koka pasta, skölj i kallt vatten så den inte är varm, och låt allt vatten rinna av.
Skär grönsakerna som ni behagar att ha i eran sallad , i detta recept är det vad jag hade i.

Blanda cremfesh,gräddfil, och smaksätt om man vill, med vitlöken,vitlökspeppar, och en skvätt sötsursås.

Knaperstek baconet, och låt ligga på papper, så allt fett sugs bort.

blanda samman allt, och avnjut med ett gott bröd!

Detta vart massor med mat, men då finns det till i morgon med, och jag tror att den kommer vara ännugodare i morgon när det fått stå och dragit till sig :)


Smaklig Måltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0