-Lidande

God kväll på er!
Jag kallar mig själv för en olycksfågel.. klockan 8 imorrse, så hade jag fortfarande inte somnat ordentligt, värken i örat var hemsk, nästan så jag stod i valet och kvalet om att skära av mig örat.. jag tycker jag har fått lidit nog med mina öron, jag orkar inte mera..
Och detta är en liten jäkla finne som plågar mig, för jag äter ju redn pencilin mot öroninflam. så det kan ju inte vara det, jag känner ju precis vart den sitter, precis i ingången till hörselgången, så man kan inte se den, Erik försökte leka doktor, och lysa med lampa, men han såg inget, så det är väl bara att vänta ut den, när jag tagit alvedon så känns det någelunda okej, inte sådan värk, bara rätt döv.
Så hoppas att jag kan få lite sömn till natten iallafall..
Så på vänster sida kan jag inte tugga, för jag får inte igen min käka.. så någon riktig lunch och middag för mig vart det inte idag..
till lunch vart det vaniljyoghurt, och nu till middag så drack jag varm nyponsoppa som erik fick gå och handla, sedan fick jag i mig två skogaholmsmackor, som jag fick försöka tugga på höger sida!

Nu ska jag krypa ner i soffan med kuddar och filt, och slumra lite!

Hoppas att ni mår bättre än mig iallafall :)


Igår såg jag att jag hade över 80 unika besökare på bloggen, konstigt att ingen av er vill lämna någon komentar! ;) *pik*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0