-Sköna Söndag!

Hej på er!
idag har vart en rätt skön söndag, även om den inte är slut än!
På förmiddagen så tränade vi lite, sedan kasta jag mig i ett varmt bad, och sedan gjorde mig iordning, för att sedan gå hem till Mia som har fyllt år och fikade lite!
Ska upp dit en sväng igen om en stund och hjälpa henne att färga hennes enorma hår, som är en meter i omkrets och 4978623 meter långt, hallå kommer gå åt 4 paket med färg, då kan ni ju tänka er hennes hår!

nu har vi prir ätit lite middag, och väntar nu på att mia ska höra av sig!

Imorgon så börjar jag skolan! jag längtar, och börjar känna mig lite nervös, men kommer nog bli kanonbra, ska bli så skönt att ha något att göra, jag håller på att klättra på väggarn, få en till rolig utbildning.
men det största är helt klart att ha något att göra, inte bara sitta, fika med folk, utan en sysselsättning, som ger något, få längta till helgerna, gnussa geniknölarna, åh det kommer bli så kul! :D

Mer har jag inte att dela med mig av idag.. men i morgon kommer det nog komma ett inlägg om hur första dagen har varit :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Lycka till i skolan. Ska också till skolan i morrn..:-)

2012-01-15 @ 19:31:23
URL: http://strimmoravmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0